Select Gift

La oricare 2 cărți cumpărate, a treia este gratis!
  • NEWSLETTER
  • CONTACT
Librăria online Ideea Europeană Librăria online Ideea Europeană
Contul meu
0 items / 0,00 lei
Meniu
Librăria online Ideea Europeană Librăria online Ideea Europeană
0 items / 0,00 lei
Colecțiile noastre
  • Biblioteca Ideea Europeană
  • Biblioteca de filosofie
  • Istorii
    • Istoria mentalităților
    • Istorie & Politică
    • Istorie, teorie și critică literară
  • Cărți pentru copii
  • Cultura chineză
  • Dezvoltare personală & Practic
  • Dicționare & Enciclopedii
  • Ediții bilingve
  • Jurnale, corespondență și memorii
  • Opere fundamentale
  • Poesis
  • Proză scurtă
  • Psihologie & Psihanaliză
  • Publicistică & Eseuri
  • Religie & Spiritualitate
  • Reviste de cultură
  • Roman Fiction
  • Teatru
  • Autori
  • Librărie
  • eBooks
  • Informații
    • Despre noi
    • Cum comand?
    • Ghid eBook
    • Pentru autori
    • Catalog · Distribuție
  • Blog
  • Proiecte
  • Punctul Critic
  • OFERTE SPECIALE
  • NOUTĂȚI
Reduceri!
Prima paginăCărțiArtă Arcanele Strigoniei
Produsul precedent
Noua Psihologie a Banilor 84,00 lei 67,20 lei
Înapoi în librărie
Următorul produs
ADAM. Vara (eBook) 32,40 lei
Galeria artiștilor
Roman Fiction

Arcanele Strigoniei

Evaluat la 5.00 din 5 pe baza a 4 evaluări de la clienți
(4 recenzii de la clienți)

47,25 lei 37,20 lei

Arcanele Strigoniei – Mihai Șurubaru

ISBN: 978-606-594-697-2 ISBN: 978-606-594-697-2 Categorie: Artă Autor: Mihai Șurubaru
Share
închide
Disponibil și în format eBook:
  • Arcanele Strigoniei (eBook) 35,40 lei 32,70 lei
Noutăți
  • Contemporanul nr. 03 Martie 2023 7,00 lei 5,00 lei
  • Biologia și ecologia codalbului (Haliaeetus albicilla L.) prezent la gurile Dunării (România) (eBook) 48,00 lei 45,00 lei
  • Șambelanul oficios - Ediție bilingvă 34,65 lei 27,60 lei
  • Descriere
  • Fragment
  • Detalii carte
  • Recenzii (4)
  • Despre Galeria artiștilor
  • Livrare
Descriere

Dacă plouă și ai umbrelă cu buton, când o deschizi brusc te poți trezi pe alte tărâmuri. Așa m-am trezit eu cu umbrela, cam ca Mary Poppins, tocmai la Stonehenge! E bine să acordați o mult mai mare atenție obiectelor. Fiți prudenți, pentru că sunt răzbunătoare. Când auziți că i-a căzut cuiva în cap un ghiveci cu flori, să știți că pot fi multe interpretări, ce țin de lumea simbolurilor. Dacă ghiveciul are flori, poate fi un semn bun, depinde însă chiar și de culoarea florilor. Dacă florile sunt albe, e semn de pace și liniște, dacă sunt roșii, înseamnă sânge și te poți aștepta la o dramă. Dacă sunt violet, înseamnă că ai halucinații. Dar dacă florile sunt veștejite, du-te repede acasă, încuie ușa și telefonează de urgență unui medic cardiolog.

Obiectele își pot bate joc de tine, după ce ți-au studiat slăbiciunile. Ele pot comunica între ele cu ajutorul oglinzilor sau cu reflexiile din geamuri. Întrebați, vă rog, o croitoreasă unde i-a dispărut pernuța cu ace sau foarfecele și de unde reapar în aceeași zi și în același loc! Un scriitor îți poate povesti cum i-a dispărut pixul dintre degete sau cum i-au dispărut litere de la mașina de scris, sau pagini întregi din noul roman!

Am citit că un instalator și-a surprins geanta cu scule traversând o autostradă! Un șifoner a profitat că stăpânii sunt plecați în stațiune la odihnă și a fugit de acasă! A traversat DN1 și, din neatenție sau necunoaștere, a intrat în coliziune cu un TIR turcesc încărcat cu oi. Tirul s-a răsturnat, iar oile au fugit în pădure și s-au sălbăticit – atacau căprioare și chiar mistreți! Șifonerul, ușor avariat, a fugit de la locul faptei! Poliția a organizat potere de scotocitori cu câini dresați și speră ca în scurt timp, cu ajutorul populației, șifonierul să fie localizat și imobilizat.
Și, uite așa, în timp ce experiența în ale scrisului se limita la scenarii pentru propriile-mi ipotetice filme și la eseuri în reviste și ziare, când m-am apucat să desenez personaje pentru noul film, ce nu va fi produs niciodată, pixul, cu de la sine putere, în loc să deseneze, s-a apucat să scrie poveștile pe care le citiți acum! Eu nu am făcut decât să mă supun voinței lui! (Mihai Șurubaru)

Fragment

Arcanele Strigoniei de Mihai Șurubaru

MOARTEA UNUI ACROBAT

În timp ce filosofam pe marginea „misterelor strigoniene”, cărora încercam să le dau o formă matematică sau cuantică, am ajuns pe „nesimţite” în dreptul scării blocului unde locuiam ca proprietar absolut. Aici sunt întâmpinat de o mulţime de colocatari, care-şi făceau cruci generoase şi mă gratulau cu voce stinsă:
– Dumnezeu să-l ierte! Era deosebit! Va fi greu de înlocuit! Era un adevărat artist!

Un gând negru pune stăpânire pe mine. Încep să intru în sevraj, tremurând ca un electrocutat. Încerc să iau liftul, care, lovit de „efectul strigonian” tocmai acum, refuză îndărătnic să mai urce! O iau la fugă pe scări – zic fugă, din orgoliu, că de fapt era un urcuş în genunchi, ca la Mănăstirea Lainici! Ajung sfârşit, cu limba scoasă şi ud de parcă am dansat în ploaie!

Pe uşa apartamentului atârna un drapel negru, prevestitor de moarte. Deasupra era scrijelit „Mane, Tekel, Fares”! Simt că mă ia cu leşin. O bătrână se repede şi îmi dă cu săruri grunjoase pe sub nas. Încep un strănut fără sfârşit. Administratorul Maiorovici, un fost colonel reformat, mă susţine de sub braţ înbărbătându-mă:
– Ţin-te, frate, viteaz! Eu când am făcut Stalingradul, îmi îngheţaseră ciangalele, dar m-am ţinut drept şi mândru! Mama lor de bolşevici, praf îi făceam!… Dar n-am avut tancuri!… Nici tunuri, şi nici şube şi mănuşi!… Mama lor de bolşevici, ei aveau!… Intra-le-ar secera pe gât şi ciocanul în cap, până or vedea stele verzi! Zicând aceste vorbe ce combinau bravura cu blestemele, probabil vizualizând cum îi trage ciocane în cap bolşevicului, mă lovi cu pumnul în creştet de m-a scos din transă înainte să fac spume la gură! Pe uşă, tocmai intră în pas de gâscă vecinul nostru, pompier voluntar cu cască roşie din carton presat, şi rosti milităreşte, bătând din tocurile cizmelor de cauciuc:
– A expirat la datorie! Sunt sigur că acolo unde s-a dus el, unde nu e nici foc, dar nici gheaţă, va avea un comportament demn şi va lua toate măsurile ca să nu se mai întâmple!

Tovarăşa Şumilova, secretar al Biroului Politic pe judeţ, înainte să facă o criză de epilepsie, începu caracterizarea:
– L-am cunoscut personal! Mai venea pe la Milly, pisica mea de a doua! Pot spune că se comporta foarte corespunzător! Ce făceau ei acolo, sub pat, în intimitatea întunericului, era treaba lor! Dacă nu dăunează liniştii oamenilor muncii din bloc şi nu aduce probe materiale cuantificabile, eu nu mă pot opune unei relaţii sincere şi aproape omeneşti. Dumnezeul lor să-l odihnească până va trece la alte activităţi!

Doamna Aspasia, bocitoarea profesionistă, odată făcu spume la gură şi căzu în transă:
– Ai plecat, Mikyduţă! Ai plecat fără să ne întrebi! Ne-ai părăsit incognito, Mikyduţă!

Apoi ochii i se dilată, iar spumele de la gură devin ca vata de zahăr pe băţ. Noroc că domnul Gogu, veterinarul, a scos repede un cleşte şi a strâns-o de degetul mic să nu cadă în epilepsie spontanee. Aspasia îşi revine şi, pierzând firul subiectului de bocit, o ia pe de lături:
– Ai fugit ilegal în Germania Federală şi mi-ai lăsat fata borţoasă şi cu datorii la stat!

Cădea-ţi-ar mâinile, cu cancioc şi cu mistrie, dacă nu ne trimiţi şi nouă valută!… Banditule, trădătorule, turbatule, ţiganule, boanghenule, jidanule! Domnul Gogu a scos-o imediat afară:
– Coană Aspasio, ţi-ai pierdut minţile? Se poate, tocmai acum să ne punem rău cu marile puteri? Vrei să te trezeşti cu fiscul la uşă? Vrei să te taie ţiganii cu şuriul? Vrei gulaş otrăvit sau poate vrei să plătim bani grei pentru cine ştie ce Holocauste? Ce, eşti ţicnită? Domnul Gogu o conduse până la scară, după care îi trase un şut în fund:
– Pleacă dracu de aici, bolşevico! Lumea se prăpădeşte şi baba se piaptănă! Numai la bani nemunciţi ţi-e gândul! Domnul administrator adăugă şi el răstit: Plăteşte-ţi în „morţii mă-tii” întreţinerea şi pe urmă să revendici valută forte! Ai văzut că domnul Iosif, pocăit şi cu mulţi copii, îşi plăteşte întreţinerea la zi!

Domnul Iosif era pocăit şi, cu toată bonomia lui, stătea câteodată la afişierul blocului şi, cu un fular cu nod, lovea în cap pe toţi bărbaţii care nu plăteau întreţinerea, strigându-le din rărunchi:
– De ce, măi trădătorilor, eu care am făcut puşcărie politică pot, iar voi care aţi stat la bere nu puteţi? Câteva femei care aveau bărbaţii mari consumatori de bere şi prezentau insuficienţe erectile, le-au interzis să mai bea bere şi au tras concluzia că puşcăria politică face bine, şi că domnul Iosif e singurul din bloc care mai poate!

Între timp îmi revin şi eu din pumnul administratorului Maiorovici.

Imaginea devine clară şi văd propria sufragerie cu bocitoarele îmbrăcate cernit. Plângeau şi îşi smulgeau părul de durere. Coana Sultana, ghicitoarea cartierului, care ghicea mai mult viitorul îndepărtat, ţinea într-o mână globul de cristal, iar cu cealaltă făcea pase magnetice – şvabuk, şvabuk, şvabuk!… şi deodată sări ca arsă!… Îl văd! Îl văd!… E îngheţat de viu, dar mai clipeşte încă!… Începu să dârdâie, apoi căzu în transă şi angajă un dialog cu o nălucă:
– Ţi-e frig, iubiţel? Să-ţi dea Şumi cojocel?…

Bietei Coana Sultana, care lucra „la negru”, de câte ori ghicea cu „globul de cleştar” îi apărea Ghiţă Negrişor, subofiţer ce căzuse prizonier la Stalingrad şi care probabil murise de mult, pentru că primea de la el scrisori bătute la maşină! Cine poate crede că prizonierii aveau maşină de scris scrisori pentru acasă! Şi, pe urmă, Ghiţă avusese mâinile degerate! Era clar o operaţiune tipică de intoxicare a KGB! Ăştia nici acum nu se lasă! Deodată Sultana se zbate, tresare şi se trezeşte brusc: Să-l îngropi înainte de miezul nopţii! Ai grijă să nu se transforme! Să-i pui şi câţiva căţei de usturoi, că altfel nu vom avea linişte pe scară! Apoi prezicătoarea căzu într-un somn adânc cu sforăituri! Abia acum mă dezmeticesc şi eu şi ce-mi fu dat să văd? Pe masă, într-o sticlă de lapte, odihnea, înghesuit şi asfixiat, motanul Mikyduţă, alias „Acrobatul”, cu pseudonimul „Tumbă”, fiul legendarului erou „Cotoiul Baltazar” care a ucis, în luptă dreaptă, Şarpele cu Pene! Mikyduţă era un motan negru şi avea ceva drăcesc în el! M-am gândit să-l botez Baghera, dar mi-a fost teamă să nu mă târască prin procese urmaşii lui Kipling. Sărea peste balcoane, mergea pe frânghia de rufe sau pe firele dintre stâlpi de telegraf şi locatarii blocului l-au poreclit admirativ „Acrobatul”. Turnătorul de bloc – cel cunoscut, bănuit totuşi a fi impostor – l-a trecut în „Carneţelul de delaţiuni” cu numele codificat „Tumbă”. Evident, pentru îndemânarea lui de a se da peste cap cu coada în gură! Pentru aceste însuşiri a fost bănuit că ar fi evadat de la Circul de Stat din Moscova! Urmărea câte un „muscoi” pe perdele, pe tavan şi-l prindea în ambuscadă cu un „salt Tsukara” şi ateriza cu coada înainte în sticla de lapte!

Cu coada înainte pentru a putea ieşi cu capul mai uşor pe gâtul sticlei! De data asta însă, eu, criminal inocent şi capiu, am uitat pâlnia în gâtul sticlei! Artistul Mikyduţă, după ce a executat un triplusalt, abia în ultima clipă a observat pâlnia! Şi-a răsucit instinctiv trupul felin şi a aterizat cu capul înainte!

Detalii carte
Colecție

Galeria artiștilor, Roman Fiction

An

2019

Pagini

294

Recenzii (4)

4 recenzii pentru Arcanele Strigoniei

  1. Evaluat la 5 din 5

    Eurobservator – 2 septembrie 2020

    Viorel Sănpetrean:
    Strigonia este în noi

    După câteva decenii dedicate, da, trup și suflet, cinematografiei, cu osârdie filmului de animație, dar și timp de înțelegere a mecanismelor și consecințelor istorico/militare, la senectute, Mihai Șurubaru se întoarce spre lada de zestre a lecturilor asimilate, fără spaimă, cu bucurie, la o obsesie a lui Hemingway: a povesti simplu despre fapte „aparent” simple.
    Și-a găsit o „cheie” in tentativa modului de a spune o poveste/ de a o repovesti. Altfel. O analiză poate identifica câteva modele/ metode de lucru (cum a spus, admirabil, seniorul Paleologu), cum ar fi scrierile de tinerețe ale lui Eliade sau, mai departe/ aproape, ușoare dâre ale umbrei lui Caragiale. Gândite cinematografic.
    Ceea ce, nefiind imitație, nu-i de nasul oricui!

    Stilul este acaparator, ceea ce face primul strat al lecturii captivant. De la al doilea strat, Strigonia este o lume cât se poate de „reală”, îți pătrunde ca un drog ( în doze rezonabile) binefăcător. Cine caută plăsmuiri/proiecții ale propriului „eu” se înșeală, ca orice narcisist, căci autorul nu si-a propus/ nu vrea să epateze, ci să re(povestească). După baierele mintii lui.

    Motto-ul Strigoniei cred că este: „Așa ne-a fost dat să fie”. O fatalitate care ne „descarcă” penal de orice responsabilitate/ răspundere in față istoriei, dar ne și lecuiește, definitiv, de firicelele de speranță.
    Cineastul a constatat că istoria sare peste „montaje”, chiar le tratează cu o triumfală îngăduință, și își vede de logica propriei ei povești.
    Șurubaru este un povestitor născut, necum făcut.

  2. Evaluat la 5 din 5

    Eurobservator – 2 septembrie 2020

    Gabriel Gherasim:
    Regizor de animație, jurist și ploieștean (această din urmă calitate este, precum vedeți, o adevărată meserie), Mihai Șurubaru calcă apăsat în arena literelor prin proaspătul volum ce reunește paisprezece pseudo-nuvele, dezvoltări firești ale unor reverii autumnale de cineast. Umorul bine dozat, înfrățit în unele cazuri cu o imersiune delicată în fantastic, sfidează cotidianul ca pretext, conducându-ne pe căi nebătătorite spre o lume în care tronează, imperial, imaginea. Într-adevăr, textele în sine se vor vizualizate pe un imens ecran, fenomen inevitabil pentru orice lector, oricât de grăbit ar fi el. Îmaginația autorului generează un spațiu pseudo-utopic, Strigonia, familiar multora, loc în care este temperată, firesc, de o erudiție lipsită de ostentație.

    Mai mult: https://bit.ly/34Sq7SG

  3. Evaluat la 5 din 5

    Eurobservator – 2 septembrie 2020

    Mihai Neagu Basarab:
    Autorul este la origine animator și regizor la Animafilm. Pe parcursul unei adolescențe prelungite, cum le stă bine adevăraților artiști, s-a specializat în filme de animație, obținând în acest domeniu o serie de premii naționale și internaționale care l-au stimulat spre dezvoltare și diversificare. Această culegere de povestiri științifico-fantastice cu iz umoristic și chiar polițist beneficiază de o frumoasă prefață de Titus Vîjeu intitulată „Logica strigoniană”, după care autorul însuși într-o notă, ne introduce în subtilitățile scrisului său, apropiindu-ni-l înțelegerii noastre. Prima din cele 14 povestiri ne învăluie blând, prudent. Se intitulează „Moartea unui acrobat” și descrie tragicul sfârșit al motanului povestitorului, sufocat datorită unei pâlnii situate le o sticlă în care felina masculină, deci oarecum imperfectă din această cauză, fapt pe care autorul îl ascunde cu grijă, obișnuia să se prăbușească reversibil, când lipsea pâlnia, în cadrul unor exerciții fizice menite să-i mențină forma fizică necesară în fel de fel de împrejurări. Înmormântarea lui Mikyduță schițează un final deschis până când intră în funcțiune lopata „Linnemann” și speranța își dă și ea obștescul sfârșit alături de cel cu numele conspirativ „Tumbă”. A doua povestire e intitulată „Miracol la Săpânța” și s-ar vrea un vis cu accente suprarealisto-onirice. La trezire, desigur, aflăm secrete militare în sensul că suntem informați despre niște arme foarte noi care pot schimba soarta lumii. Cea de-a treia povestire este „Celacantul muzical” și conține relatarea unei călătorii imaginare în republica Celaca. Este vorba despre o țară care ar putea fi lumea de dincolo, unde predomină sufletele morților și ale nenăscuților. Particularitățile acestei republici măsoară fantezia inimaginabilă a autorului care se trezește în cele din urmă la Gara de Nord din București, după ce plecase singur în autobuz din autogara Filaret. „Test la Follywood” este o povestire ceva mai lungă pentru că tratează încercările autorului, de profesie regizor, de a se angaja într-un domeniu profesional la care să poată face față. Și aici absurdul cochetează cu fantasticul, reușind o remiză pentru a ne convinge că de fapt nu era vorba de vreo cochetărie. Modificarea cauzalității contribuie la indescifrabilitatea logică. Și totuși umorul rămâne sănătos și chiar mai mult decât atât: o ia razna sănătos. Studiourile cinematografice plăsmuite sunt înlocuite fără urmă cu un magazin de jucării, într-o oarecare măsură, în cele din urmă. „Am un scenariu!” este tot o povestire fantastico-umoristică din sfera de activitate a autorului. Din acest motiv este, ca și precedenta, ceva mai întinsă, fabulația se desfășoară plecând de la cel mai cunoscut context. După ce impută fatalității faptul că l-a urmărit mai insistent decât securitatea, autorul face haz de necaz din cauza unei realități oarecum paradoxale: avem regizori destul de buni, care ar putea face filme și mai bune decât cele pentru care nu sunt fonduri. Aceste fonduri inexistente azi vor apare odată cu niște regizori comerciali, cum ar fi putut fi Sergiu Nicolaescu, dacă n-ar fi răsărit în bătătura realismului socialist. Pentru prostit poporul se vor găsi la nevoie fonduri. După ce marea artă va dispare prin lipsă de părinți, nu se vor mai finanța nici măcar filme mijlocii (se muncește atât de mult la orice film încât, de pe margine, nu poți spune unui film mediocru decât că e mijlociu.). Mă bucur că, măcar după prima sută de pagini, chiar dacă n-am reușit să intru în pielea autorului, m-am furișat în barba lui. „O zi la muzeu”, din punctul meu de vedere, este o scurtă capodoperă, o paradă de erudiție în domeniul artelor plastice care batjocorește prețiozitatea unor critici de artă plastică academiști, care cu toții astăzi își depășesc atribuțiile, ei trebuind prin definiție să nu scrie decât despre pictorii pe care i-a uitat toată lumea.

    Mai multe: https://bit.ly/32NJcml

  4. Evaluat la 5 din 5

    Eurobservator – 2 septembrie 2020

    N. Georgescu:
    Este cu totul surprinzătoare această carte de proză fantastică a lui Mihai Șurubaru care (pentru că) se regăsește atât de insistent, implicit și explicit, în viziunea onirismului românesc de factură Dimov-Țepeneag. Surprinzătoare, pentru că s-ar fi crezut că onirismul a fost o modă scriitoricească începută în anii 1964-1968 și stinsă sau dizolvată treptat odată cu stingerea ori autoexilarea în Occident a adepților ei. Curentul ca atare este revendicat de istoria literară în contul unei fronde anticomuniste reale, se scriu studii despre onirism, se alcătuiesc antologii de autori, se elaborează teze de doctorat; dar o continuare a lui ca și când ar fi contemporan, și asta fără intenție parodică, n-am sesizat în mod expres, în proză. Rămâne de văzut (de aflat de la autor, eventual) dacă aceste proze n-au fost cumva scrise chiar atunci – și publicate abia astăzi…Oricum, nouă, această carte ne prilejuiește o (scurtă) discuție pe marginea termenilor – cu părere de rău că, fiind interzis pe vremea comunismului (considerat „evazionism”) iar după 1990 lăsându-se uitării, redescoperit la palierul teoretic nu s-a discutat, totuși, îndeajuns. Aș vrea doar să leg acest enunț al lui Leonid Dimov: „eu nu povestesc un vis (al meu sau al altcuiva), ci încerc să construiesc o realitatea analoagă visului” – nici mai mult nici mai puțin decât cu o observație a lui G. Ibrăileanu despre Creangă, care: „..e atât de realist, încât unele din poveștile lui sunt aproape lipsite de miraculos, care îngăduie povestitorului să înzestreze pe eroii săi cu însușiri sufletești și trupești peste măsura omenească. Iar creațiilor pur fantastice, ca zmeii ș. c. l., Creangă le împrumută o viață curat omenească, și anume țărănească, îi amestecă cu desăvârșire în mediul vieții de toate zilele din Humulești și-i tratează pe-un picior de perfectă egalitate ” G. Ibrăileanu îl „ferește” pe autor de miraculos și de fantastic în același timp – și, dacă adaptăm instrumentarul critic la anii noștri, nu e greu de înțeles că acest fel de literatură se regăsește în ceea ce se cheamă, mai ales după literatura sud-americană, „realism magic”, a cărui cea mai simplă definiție este dată de Dicționarul Oxford: „gen ficţional modern în care evenimentele fantastice şi fabuloase sunt incluse într-o naraţiune care menţine tonul credibil al prezentării obiective a realităţii”. În fond, se înțelege din G. Ibrăileanu, miraculosul ține de supranatural (minune), iar fantasticul, de ficțiunea pură (fantezie, fantasmă, vis). Oniricul, prefigurat de Ibrăileanu în anii 20 ai secolului trecut, ca și realismul magic care i-a fost contemporan (anii 60-70 ai aceluiași secol) se bazează pe construcție și pe logică.

    Mai multe: https://bit.ly/3lL3GVg

Adaugă o recenzie Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Despre Galeria artiștilor
Galeria artiștilor este o colecție prin care se deschid larg ușile spre viața și opera unor artiști reprezentativi ai omenirii.
Sub sigla colecției Roman Fiction apar fresce narative care poartă semnătura unor scriitori contemporani, clasici și în curs de consacrare.
Livrare

LIVRARE RAPIDĂ

Toate comenzile sunt procesate rapid și, prin confirmarea lor telefonică promptă și prietenoasă, ne asigurăm că adresa dvs. este corectă și completă, pentru a preveni orice întârzieri în livrare. Comenzile sunt expediate cel târziu a doua zi din depozitul librăriei noastre, urmând să vă ajungă în cel mai scurt timp - în funcție de modalitatea de transport aleasă, în următoarea zi lucrătoare prin curier sau în 3-4 zile prin poștă.

Produsele digitale (eBooks) sunt expediate prin intermediul poștei electronice a cumpărătorului, imediat după confirmarea plății (nu se percepe niciun tarif de expediere).

LIVRARE GRATUITĂ

Pentru orice comandă de minim 150 lei oferim transport gratuit, plus cărți bonus și suplimente.

  • Abonați-vă la newsletter și primiți un voucher de reducere și beneficiați de discounturi suplimentare.
  • Fiți cu ochii pe site-ul nostru! Ocazional lansăm promoții limitate neanunțate și zilnic avem Happy Hour.
  • În plus, o ofertă specială permanentă cu adevărat unică: la 3 cărți cumpărate, pe a patra o primiți gratis, indiferent de cuantumul comenzii!

Produse similare

Reduceri!
Închide

Eros – Thanatos la Cezar Ivănescu

22,05 lei 17,10 lei
Adaugă în coș
Reduceri!
Închide

10 + 10 prozatori exemplari nominalizaţi la Nobel

21,00 lei 16,20 lei
Adaugă în coș
Reduceri!
Închide

Leopardi

15,75 lei 12,00 lei
Adaugă în coș
Reduceri!
Închide

Barbăalbastră – speranţa femeilor

50,40 lei 38,10 lei
Adaugă în coș
Reduceri!
Închide

Călin Căliman – Filmul, mon amour

25,20 lei 20,10 lei
Adaugă în coș
Reduceri!
Închide

Nicolae Balotă. Peregrin prin patria cuvintelor

46,20 lei 37,20 lei
Adaugă în coș

Cultura Chineză
Teatru
Roman Fiction
Reviste de cultură
Religie & Spiritualitate
Publicistică & Eseuri
Psihologie & Psihanaliză
Proză scurtă
Poesis
Opere fundamentale
Jurnal & Corespondență & Memorii
Istorie, teorie și critică literară
Istorie & Documente & Politică
Istoria mentalităților

Editura Ideea Europeană funcționează sub auspiciile Fundației Culturale Ideea Europeană. Misiunea noastră este promovarea valorilor culturale românești în context european.

O.P. 22, C.P. 113 - Sector 1, Bucureşti
Tel./fax: (+4)021-212.56.92
Email: office@ideeaeuropeana.ro
Articole recente
  • Revista-Punctul-critic-3-4-2022
    Punctul Critic nr. 3-4 (41-42) 2022: Criza – cuvântul de ordine al resetării „normalității”. Agricultura românească – eterna cenușăreasă
    30 decembrie 2022
  • Lansare-100-de-fotbalisti-legendari
    Lansare de carte „100 de Fotbaliști Legendari” de Bogdan Socol
    15 decembrie 2022
Informații utile
  • Despre noi
  • Comenzi și plată
  • Transport și livrare
  • Confidențialitate
  • Condiţii de utilizare
  • Contact
Legături
  • Blog
  • Revista Contemporanul
  • Proiectele noastre
  • Revista Punctul Critic
  • Editura Europress Group
  • ANPC
Cărțile noastre
  • Autori
  • Noutăți
  • Oferte speciale
  • Edituri
  • Colecții
  • Catalog - Distribuție
IDEEA EUROPEANĂ 2023 crafted by Webgraphic.ro & SEOKafe.
Viziteaza site-ul Editura Ideea Europeana pe ShopMania
  • Meniu
  • Colecții
  • Biblioteca Ideea Europeană
  • Biblioteca de filosofie
  • Istorii
    • Istoria mentalităților
    • Istorie & Politică
    • Istorie, teorie și critică literară
  • Cărți pentru copii
  • Cultura chineză
  • Dezvoltare personală & Practic
  • Dicționare & Enciclopedii
  • Ediții bilingve
  • Jurnale, corespondență și memorii
  • Opere fundamentale
  • Poesis
  • Proză scurtă
  • Psihologie & Psihanaliză
  • Publicistică & Eseuri
  • Religie & Spiritualitate
  • Reviste de cultură
  • Roman Fiction
  • Teatru
  • Autori
  • Librăria Ideea Europeană
  • eBooks
  • Informații
  • Blog
  • Contact
  • Contul meu
Coș de cumpărături
închide

Intră în cont

închide

Ați uitat parola?
Sau intră cu
Facebook
Google

No account yet?

Creează un cont
Sidebar

Utilizăm cookies pentru a vă putea oferi o experiență de navigare optimă. Puteți afla mai multe despre fișierele de tip cookies folosite sau le puteți dezactiva în setări.

Librăria online Ideea Europeană
Dezvoltat de  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.